Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τιμή στους ήρωες της καθημερινότητας



Τον Νοέμβριο του 2009 καταδίωξε με κίνδυνο της ζωής του ένοπλο δράστη ληστείας περιπτέρου στη Νίκαια και συνέβαλε.. στη σύλληψή του. Τώρα, κατά την πανηγυρική συνεδρίασή της χθες το απόγευμα, η Ακαδημία Αθηνών απένειμε στον Θόδωρο Μονέο τιμητικό έπαινο για την ανδραγαθία του αυτή. Γι' αυτήν, άλλωστε, έναν χρόνο νωρίτερα, τον είχε τιμήσει και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας με το μετάλλιο του Αστυνομικού Σταυρού.
«Αντέδρασα ενστικτωδώς, θυμάμαι. Οχι τόσο με την ιδιότητα του ειδικού φρουρού - του αρμόδιου για τη φύλαξη του νοσοκομείου της Νίκαιας, αφού την ώρα εκείνη ήμουν άοπλος, έχοντας αφήσει το όπλο μου στο γραφείο. Οσο γιατί έτυχε να δω μπροστά μου τον ληστή που, υπό την απειλή μαχαιριού, είχε μόλις ληστέψει τον περιπτερά έξω απ' το νοσοκομείο και είχε πάρει ως όμηρο διερχόμενο οδηγό ταξί κατά τη διαφυγή του...», ανατρέχει ο 45χρονος, που δεν έμεινε με σταυρωμένα χέρια στη θέα εκείνου του σκηνικού. «Σταμάτησα οδηγό μηχανής που περνούσε από το σημείο. Αν και φορούσα πολιτικά, του ανέφερα την ιδιότητά μου και, παρά τον αρχικό φόβο του, ήρθε μαζί μου όσο είχα πάρει στο κυνήγι το ταξί με τον ληστή. Αυτό μπλοκαρίστηκε σε φανάρι, όπου εγώ ήρθα στα χέρια με τον δράστη, που, όπως αποδείχθηκε, είχε αποφυλακιστεί τρεις μέρες πριν. Ανταλλάξαμε χτυπήματα, αλλά με χτύπησε πιο δυνατά με γροθιές, αφού ήταν πιο γεροδεμένος, κι εγώ βρέθηκα στο έδαφος. Προς στιγμήν τότε έτρεξε και μου ξέφυγε. Τον καταδίωξα, ωστόσο, ξανά, αυτήν τη φορά με τα πόδια, ώσπου τον εντόπισα μερικά μέτρα πιο κάτω κρυμμένο σε πιλοτή. Ειδοποίησα τότε για ενισχύσεις, οπότε συνελήφθη...», περιγράφει ο κ. Μονέος.

Εδωσαν τη ζωή τους. Στην ίδια εκδήλωση της Ακαδημίας Αθηνών, με το Βραβείο της Τάξεως Ηθικών και Πολιτικών Επιστημών, τιμήθηκαν, μεταξύ άλλων, μετά θάνατον, οι Πακιστανοί Hamayun Anwar, 18 ετών, και Wakar Ahmed, 32 ετών, που τον περασμένο Απρίλιο βρήκαν τραγικό θάνατο στην προσπάθειά τους να απεγκλωβίσουν ηλικιωμένο ζευγάρι από τις ράγες του τρένου, στο Κρυονέρι Αττικής.

Η Φλόγα. Βραβείο και χρηματικό έπαθλο 5.000 ευρώ απέσπασε και ο Σύλλογος Γονιών Παιδιών με Νεοπλασματική Ασθένεια - Η Φλόγα, με την ευκαιρία συμπλήρωσης 30 χρόνων προσφοράς στα παιδιά που πάσχουν από καρκίνο και στις οικογένειές τους. Κατά τον ίδιο τρόπο βραβεύτηκε και η Εταιρεία Προστασίας Σπαστικών που συμπληρώνει 40 χρόνια αφοσίωσης σε παιδιά, νέους και ενηλίκους με εγκεφαλική παράλυση.


tanea.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Λογισμικά για άτομα με ειδικές ανάγκες

Δημοσιεύτηκε από  Maria Af Το ελεύθερο λογισμικό τα πάει πολύ σε δύο πεδία:

22:04 Αγγειακή δυσπλασία: Αν δεν έχεις λεφτά πεθαίνεις;

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟΓΝΩΣΗΣ ΜΙΑΣ ΦΙΛΗΣ ΤΟΥ NEWSIT.AMEA  ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΣΤΕΙΛΕ :                          Αποφάσισα να γράψω την παρούσα επιστολή για να εκφράσω το παράπονο μου, για να  εκφράσω την απελπισία που αισθάνομαι, ζώντας σε μια χώρα που μου αφαιρεί το δικαίωμα να ζήσω, επειδή δεν γεννήθηκα υγιής και οικονομικά ευκατάστατη.

Μη φυσάτε τη μύτη σας όταν είστε κρυωμένοι

Η μύτη είναι σας βουλωμένη και νιώθετε βαρύ το κεφάλι σας λόγω κρυολογήματος; Δεν θα νιώσετε καλύτερα αν φυσήξετε τη μύτη σας...